19 Nisan 2013 Cuma

Beyonce ve Pepsi İş Birliği....

 
 
      Beyonce'nin Pepsi ile yapmış olduğu iş birliği, ilk meyvesini verdi. Beyonce'nin yeni şarkısı "Grown Woman" eşliğinde çekilen bir dakikalık reklam filmi "Mirrors'' ünlü şarkıcının geçmişinden esintiler taşıyor. Aynaya baktığında önce Bootylicious'daki halini gören Beyonce, daha sonra farklı kliplerindeki farklı karakterlerle karşımıza çıkıyor. Beyonce bu reklam filmiyle ilgili olarak "Pepsi'yle olan bu iş birliğinde gerçekten çok eğlendim. Geçmişteki bazı karakterlerimi yeniden canlandırdım ve eski kostümleri görmek beni çok duygulandırdı. Beni bugüne taşıyan geçmişimle gurur duyuyorum" demiş... Onu gerçekten eski halleriyle görmek fanı olarak benide mutlu etti doğrusu...
      Jake Nava'nın çektiği reklam filminde, Beyonce'nin video sonunda söylediği "Embrace your past, but live for now (Geçmişini kucakla ama bugün için yaşa)" sözü, reklam filmi için dediklerini de kanıtlamış oluyor... İşte o reklam filmi...
 
 
 
                                                                                                           
                                                                                                                             XOXO.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder