15 Aralık 2012 Cumartesi

My Fashionable Wishlist...




      Ve artık (Çoook şükür ki) 2012'nin son günlerini yaşamaktayız... Haliyle yeni yıl heyecanı hepimizi sarmış durumda.... Yeni yıl alışverişleri, sevdiklerimiz için alacağımız hediye telaşı, tatil planları derken bu tatlı koşuşturmaca da kendimizi hep atlıyoruz! Ama her ne kadar sevdiklerimizin mutluluğu bizim için önemli olsada kendi mutluluğumuzu da hiçe saymamalıyız bence :) Her yıl bir sürü dilek dileyip ikonik noel babadan hediyeler istiyoruz :) Benimde bu yıl ki hediye listem bunlar;

 
       Apple 'cıklardan vazgeçemediğim için bu yılın ilk hediyesinin bir i-pad 3 olmasını diliyorum... Hem tasarımı, hem taşınabilirliği, hem de fonksiyonları tam benlik doğrusu... E alıcaz almasına i-pad'ciği ama onu kapsız mı bırakalım ;) Devreye hemen bir Micheal Kors i-pad case girmeli ve bu bebekler bnm olmalııııı :)



      Dedim ya Apple'cıklardan vazgeçemiyorum diye, ne kadar bende fazla olduğu söylense de bu şık
 Michael Kors   i-phone caseler de listede yerini aldılar bile....


      Bu arada her zaman alışverişlerde uğrak noktam olan Beymen 'i de es geçmek olmaz. Çok beğendiğim ve her zaman şansıma hediye gelen bu renkli kulaklıklar vazgeçilmez aksesuarlar arasında hızla yer edinmekteler. Kulanmaya başlayınca bir tane ile yetinmek (hele ki bizim gibi moda ikonları için) mümkün olmuo... Bu rengarenk Urbanears kulaklıklar Zumreed kadar popüler hale geldi. Duyurulur; bu macaron renklere hakim tatlı kulaklıklardan bende olmayan bir rengi istenmekte...  Konu aksesuar olunca vazgeçemediğim bileklikler her yıl birkaç tane birden diğerlerinin yanına eklenmeli...Bileklikler özellikle bu iki yıldır erkekler tarafından da çok tercih edildiği için bir çok tasarımcı bu sayede hakettikleri ilgiyi bizler tarafından da görmekteler. Bende çoğu zaman kendi yaptığım bileklikleri kullanmayı tercih etsemde Beymen de gördüğüm bu Thenny Bal bilekliğe vurulunca listede oda yerini aldı. Gelelim benim aksesuarlarına bayıldığım başka bir marka olan Fendi ye... Bu cüzdanı ilk gördüğüm an benim olmalı dedim ve hala olmalı diyorum...Herkes özellikle de bizim ülkemizdeki birçok özenti topluluk aynı fabrikadan çıkma halleriyle ortalıkta gezinmekteler! Aynı olmak bazen şirin olsada aslında bana göre saçma bir durum. Çünkü; madem stilden bahsediyoruz tabiki birinden ilham alabiliriz ama aynısı olmak sizi stil sahibi biri yapmaz malesef... Bu yüzden hep aynı bilindik markaları sırf o yıl, o sezon popüler olan ürünler için tercih etmek yerine yeni arayışlarla stilimizi güçlendirmek bana göre daha doğru! Neden derseniz sonuçta etrafınızda sizden başka o markayı tanımayan biri varsa ve bu ilk kez sizin üzerinizde tanındığında sizde marka kadar hafızalarda yer edinirsiniz ;)  Charles Philip Shangai nin bu makosenleri de tam benlik...

 
      Bu yıl doğum günü hediyelerimin büyük bir kısmını oluşturan Bath & Body Works mumlara arkadaş aranıyor diyerek listeye bu sevimli yeni yıl temalı ve birbirinden enfes kokan mumlarıda ekledim...:)
 
 


      Benim ayakkabı tutkum adım gibi ezberlenmiş ve bilinmiştir heppp... Ama napıyım kardeşim ben almamak için ne kadar dirensem de mutlaka bende olmayan bir renk, model ve ya  marka hooopp karşıma çıkıveriyor... E biliyorsunuz ki Superga larda bir okadar tatlı bir o kadar rahat olunca da almamak,istememek elden gidiyor :) Siz siz olun ölmeden önce en azından bir tane sahip olmamız gereken supergaları koleksiyona ekleyin :)


      Yeni yıl hediyesi denince akla ilk gelen hep nedense parfüm olur. Hemen kolaya kaçmak isteriz belkide... Her ne kadar bir parfüm beğendiğimde bu son desemde şu parfüm işini bir imzam haline getiremedim malesef... Gerçi kendime pek kızamıyorum çünkü markalar ve kokular öyle iddalı ki hepsinden olsun istiyorum :) Bunlar bu yıl diğer parfümlerimin yanına iyi yakışacağını düşündüğüm ve kokularınında tam benlik olduğuna karar verdiğim parfümlerrrr...




 
      Hani vardır ya bazı markalar vazgeçilmez olur, beni tanıyanlarda Burberry nin benim için vazgeçilmez olduğunu bilirler... Madem WishList hazırlıyorum tabikii Burberry'siz olmazzz :) Sevgili sevdiklerim bana hediye almak gördüğünüz üzere zor değil bunlardan her hangi biri beni mutluluktan uçurur :) Benden söylemesi :)
 
 



      Vazgeçilmez markalar arasında benim için önemli olan başka bir marka da Gucci ... Ayakkabı ve çantaları ile beni benden alan Gucci Fiat ile işbirliği yaparak 500.yılı şerefine çıkartmış oldukları bu şahaser markaya olan tutkumu daha da arttırdı... Hem tasarımı hem de özellikleri ile lüks şıklığı yansıtan FIAT 500 by Gucci benim olmalı...

 

 
      Hep lüks markalardan istekler olmaz :) ZARA  nın bu yıl hem rengi ile hemde dokusu ile tarz sahibi olan bordo kadife ceketine, sarı zımbalı sneakersa ve yine bordo renk LV'un çantalarını andıran bavuluna; ayrıca H&M in mavi blazerına, Balenciaga çantaya ve Begart zımbalı bilekliğe BA-YIL-DIM...

 

      Son olarak bir şampanya ve çikolata manyağı olarak Moët & Chandon şampanyasız ve Lindt siz bir yılbaşı olmaz olamaz der şimdiden yeni yıl arifesinin eğlenceli geçmesini diliyorummm....
 
 
                                                                                                                    XOXO....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder