26 Nisan 2012 Perşembe

Ve işte Özgür Masur Sonbahar/Kış 2013 '''AN'''....


       Her yıl merakla beklediğimiz İFW bu sene benim açımdan ve inanıyorum onu takip eden bir çok kişi açısından da buruk geçti. Neden derseniz, süpriz bir kararla bu sene Özgür Masur İFW'de yer almayacağını duyurdu. Ama ne kadar üzülsem de biliyordum ki sonucu böyle muhteşem olacaktı. ''AN'' adını verdiği 2013 kış koleksiyonunu kendi kadınlarıyla tanıtttı bizlere... Elime geçen tek bir foto ama koleksiyonu benimde sıkı takipçisi olduğum STYLEBOOM bloğundan '' http://style-boom.blogspot.com/ ''  ayrıntılı olarak inceleyebilirsiniz. Boom'a fotolar için burdan da teşekkürler :)

      Ve Özgür Masur'un ağzından ''AN'' ;

       Her koleksiyonumda, o koleksiyonun kadınının kim olabileceğini düşünüyorum ve Özgür Masur kadınını yansıtabilecek kişiler ile çalışıyorum. Bu koleksiyonu da özel yüzler ve isimler canlandırsın istedim. Bu ekipteki kadınlar hem çok güzel, hem de gerçekten de çok özel yüzler...

       Son koleksiyonum 'An'ın anlatımı bence çok net; kendimi ifade eden bir koleksiyon oldu. İlk defa modern kadına, geleneksel motifler ile harmanlanmış, dişiliğin ince çizgisinde, çok özel ve seksiliği gizem dengesiyle koruyan bir koleksiyon yaptım. İlhama inanmayan bir moda tasarımcısı olarak sadece ne yapmak istediğimi sorguladım.

      Özgür Masur'un 'KADINLARI' anlatıyor bu kez ;

SELİN DEMİRATAR:
Özgür, çok iyi bir moda tasarımcısı ve onun kıyafetleri içerisinde kendimi çok daha iyi hissediyorum. Yeni koleksiyonu gördüğümde ise kesinlikle bir 'Özgür Masur Kadını' olmak istediğimi hissettim

SEDEF AVCI:
Birçok özel gecede zaten Özgür Masur kadınıyım. Onun elbiselerinin kadın bedeninde yükseldiğine inanıyorum.

MELİKE İPEK YALOVA:
Özgür daha önce tarzını beğendiğim bir tasarımcıydı, şimdi ise samimiyetine çok inandığım biri.

GÜLCAN ARSLAN:
Koleksiyonu bana gösterdiğinde öyle büyülendim ki, inanın hepsini giymek istedim.

DİDEM SOYDAN:
Özgür'ün bendeki yeri çok ayrı. Çünkü ben, Özgür'ün ilk ve ikinci koleksiyonunun yüzüydüm. Birbirlerimize olan sevgimiz koşulsuz. Çekimde taşıdığım her kıyafete de bayıldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder